Saturday, January 19, 2013

babbling, foozle, and stupids.

It's Saturday....yup. It is. 
It's been a crazy long Saturday...

Plus, I think I may be coming down with the flu. A lot of our friends and a few of my married siblings have had it this week and I have a feeling I've caught it. I really hope not. I'm un-fond of the flu. 
'sides. there's a party at the church tomorrow evening that I'm not keen on missing. :P



Have you ever watched McHale's Navy? With Tim Conway? It makes me laugh sometimes. 

I'd love to see the ocean someday. It's true. And to fly in an airplane. I've never done either. Bucket list. That's where they are. *sigh* Someday...



I've been thinkin' about joining a college orchestra after I graduate in the Spring...I really want to stay in an orchestra after I leave the highschool one I'm in. I love being part of an orchestra. I'll keep taking private lessons, of course...I love my violin so much. 

I'm terrified of taking the ACT...



You know what I hate? That fake wood paneling stuff that was everywhere in the 70's-80's. Ya know, on the sides of station wagons and in people's livingrooms and in offices?? I hate it. Don't ask why. I'm not sure. It's just so....ugly. If I see it in a building these days, I hate that building instantly. 
(I sincerely hope none of you have wood paneling in your house that you adore. I wouldn't love to offend any of you....^_^) 

I feel repetitive...pretty often. I don't think I like being repetitive. I'mma change that. 

Cybermen. 



I have a lot of performances coming up...I have a recital and the Federated Music Competition to play in...I have all the Performances with the orchestra, several in the next while, Including one in a few weeks with the Evangel orchestra...Plus, I'm gonna have to put together a small Graduation recital. Mum's gonna make me. lol. I don't want to at all. oh well. 

ok. enough. I've likely bored the life out of you by now. 
I'm sorry. I'm so, so sorry. ;) 
yeah. 

{xx}


8 comments:

  1. heheehe, you geekynerdyperson, i like.

    i'm excited that we're both graduating, i can't wait to hear your little recital ;) i'm sorry you don't want to do it, but i'm glad i'll get to hear it! :D
    *HUUGGGG*

    ReplyDelete
  2. Gentlemen Ninjas :D

    I don't like paneling and neither does my mom. When we moved in, our living room and dining room were paneled and she ripped it out, first thing. Lol.

    ReplyDelete
  3. Ugh no, paneling. No thanks. I for sure agree with you.

    Learning to play the violin is on my bucket list. I think it's one of the most beautiful instruments and I'm envious of you.

    Please don't get sick! The flu is absolutely no fun.

    ReplyDelete
  4. Paneling is revolting!! I don't know how or why it became so popular... even when it was new it was ugly. *Shudder*

    I don't think you're repetitive. :D

    And OH! Gentlemen Ninjas.... Lurve

    My little sister plays the violin. She loves it too. I played french horn for a while... it's a beautiful instrument... but after I started singing, the appeal of the FH went down a little. :) I love singing.

    I hope you don't get the flu. There is nothing worse than the flu. xx

    ReplyDelete
  5. Don't get sick, Rae!! You know, it's partly a mental game! Just tell your little stomach to behave, eh? *_*

    I'm with you 100% on the wood paneling. Totally ugly. Real woods nice, but that fake plasticky stuff looks gross. Really ugly.

    I felt kind of repetitive a while back too and decided to change that. :) It's no fun cause you always think other people think you can only talk about or think about a few things. So, yeah, you have my full support there. Personally, I don't think you are repetitive, but still, I know what you mean. :D {I hope that all came out right, lol!}

    You should!!! Or become a teacher! That is why I became a teacher, because I couldn't dream of not doing anything at all. I still want to form my own choir that I told you about at the beginning of the year {choir year}, but I don't imagine that happening any time soon yet...

    Loved all the pics. They were great!!!!!

    Oh, and hey, the ACT is not bad at all. I actually thought it was really fun. If you want some help or advice, I'm all for the taking!!! And my Daddy does ACT tutoring too, jsyk. LOL! Don't be too nervous. Again, it's all a head game. You'll do great. And I'll be praying. When do you have to take it?

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha! ok. I will.

      I'll definitely want to help in the classes when I graduate. :D if I have time....I'm gonna be pretty full on Friday's...I really hope I can though!

      Thanks for the offer! :D I don't have to take it until June, but I've been studying and the amount that I don't know terrifies me. lol. :P
      xx

      Delete
  6. I'm a new follower, so I guess I can't complain that I like wood paneling. Haha. Real wood is better, but the fake stuff reminds me of my childhood :P

    ReplyDelete
  7. I like McCale's Navy! They were funny!
    (Oh, and I didn't know there were gentlemen Ninja's. I must thank them next time.)

    I hope you don't get the flu, those can be nasty 8-P

    ReplyDelete

Comments make my day. True story.