Monday, October 1, 2012

Fangirl Post!

So, I know most of you are going to be absolutely horrified, but I *just* watched Avengers this week! 
Oh. My. Gosh. I loved it. I've seen it several times already and don't think I'll ever get sick of it. 
I've been asked "Who's your favorite!?" a zillion times so I think I'll try choosing them. Ready? 

#1 goes to two of them. I couldn't make one of them second. lol. :D 

L<3KI!!!!

THIS GUY. Wow. I pretty much fell in love with Loki in Thor. 'course, I felt bad for him with those pretty sad eyes and the un-justness of having to live his whole life in Mean ol' Thor's shadow. In Avengers I thought he was wonderful. Sinister, of course, and awesome. And he was smiley. I think he has a fabulous smile. mm-hm. ^_^ 

I'm not sure what this is from...but it's lovely, no? :D <3 <3 
hehehehehehehe <3 truetrue. <3 
And our second #1 guy is: 

HAWKEYE! 

Hawkeye was FANTASTIC. I wish there was more backstory to him and Black Widow though...I just thought he was very sweet. And, i love Jeremy Renner anyways. He was absolutely adorable in Mission Impossible: Ghost Protocol as well. <3
There MUST be a movie for the 2 of them. I think it's practically a crime that there isn't already...


(I like how he does his hair too. ^_^ <3) 


~~~~~~~~~~~

*ahem* 
moving on. :D #2 (which is veryveryclosealmost#1butnotquite) goes to.....several of them. :D 

Tony Stark:

Wonderful, Spunky, Tony. :D Of course, Who doesn't love Iron Man? 
I love both of the Iron Man movies. Plus, he was the funnest in the group in my opinion. He makes me laugh.  


next, Guess Who? :D 


HAHAHA! I love that. It made me laugh out loud a bunch. :D I've so done that to my siblings. ^_^ 
Anyways, Thor! yupyup. Thor's good. He was pretty epic. I've never been as hyped about him as anyone else I know, but I do think he's fabulous. And he had a great part in this. Plus, I thought it was fun to see him actually fight Iron Man. :D That was a blast. 


And the Girl! 


Black Widow is DEFINITELY up there in my list. She was gorgeous and cute and fun. 


#3. and don't be offended any of you fans who's heroes didn't make the top two, 'cause seriously, It was tough choosing who I liked best. :D 

Captain America:

Honestly, I wasn't fond of the Captain America movie....I liked it ok, but it felt to rushed to me. I liked him much better in The Avengers. He was super cute all old fashioned and excited about getting the monkey reference. :) :) 


Aaaaaaand, Hulk. 


He was fun. but, I've never been impressed with The Hulk in general as a Super hero.
Poor Hulk. <3 


~~~~~~~~~~

There you have it. That's how I would rank them....I think. :D 
This was really fun to put together, I hope you enjoyed it! 
I'mma so watch this movie again this week. <3 <3 



{xx}

{P.S. Noni's gonna be here tonight!!! <3 <3 I'm super excited about hanging out with her a lot this week. ^_^}

18 comments:

  1. I haven't seen avengers yet! sounds like it's an awesome movie!

    ReplyDelete
  2. I havent gotten a chance to see it yet:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Really? You should. 'cause it's sooo good.
      xx

      Delete
  3. LOL...though none of this means anything to me, I had fun reading it anyway. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha! That's Sad, Cait. We're gonna have to watch this movie together sometime. :D
      xx

      Delete
  4. Awesome recap for a girl who still hasn't seen it after anticipating it for months. Can't say I'm say I'm a hulk fan either....green buff dude with purple pants? Not my type.

    ReplyDelete
  5. Ohmigosh.
    I LOVE THIS POST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)
    And seriously, anyone who isn't impressed by the Hulk needs bonked in the head! haha. <3 He's amazing! You can't kill the dude, and Bruce Banner is really a sweet guy {with a tear-jerker background story} I loved how Bruce and Tony were buds in The Avengers, the way Tony treated him cracked me up!!
    Hahahahaha!!! That pic of Loki talking to Thor cracked me up! So great.
    I'm going to go look at all the pictures again. Cos they are all so loverly. Eeeespeciallly Jeremy, Tom and Chris. <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. xD Me too! :D That movie is just sooo epic.
      I'm sorry! LOL! I've seen 2 or 3 different Hulk movies and none of them impressed me! hehe. <3 I loved that so much. He and Tony were like, genius besties. It was adorable.
      ohmyword. It made me laugh so hard! :D
      me too. Yes, especially Jeremy and Tom and Chris. ;) <3 <3 <3 <3
      xx
      xx

      Delete
  6. The fellow who played Loki seems to be a VERY nice fellow in real life. They all seemed to like him, all the actors, and from what I read it seems like he and the chap who played Thor became best friends. Which is kind of cool, since they play brothers and all.

    YAHOO! Hawkeye is second! I love Hawkeye!

    This is one of my top favourite movies!!!! I cannot WAIT until I can buy it!!!

    Allons-y!

    ReplyDelete
    Replies
    1. that's what I've heard as well. He was SO nice and sweet in the interviews. I think he must be a fantastic person. ^_^ Really?? Awh, that's so cute. :D

      yesyes. <3 me too. <3
      xx

      Delete
  7. Oh, I saw the Avengers in the theater with my aunts and uncles. I really did like it, but I'm not very caught up with superhero and action movies so I didn't really know the back stories. I feel like I didn't appreciate the awesomeness quite as much as the people who did know the stories.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh dear, No, I don't think I'd like it nearly as much without all the backstories. I'm totally caught up with superhero and action movies. lol. :P <3
      xx

      Delete
  8. Awww, I would have to put Tony Stark as my number one, but Hawkeye (and Bruce Banner) would be a close second. I saw Jeremy Renner in Bourne: Legacy recently and LOVED him.

    I love the Avengers a lot. I watched it last week when it came out on DVD (it was my 4th time seeing it... ahem). I also wrote a really long five-part review when it was in theaters. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol. :D Most of the people I know would have to agree with you there! :D Oh! I haven't seen that one yet but I'm definitely looking forward to it. :D 'specially since it has Jeremy Renner. He's so cute.

      lol. 4th time? I've only seen it 3. :D i could definitely see it more though! lol. Oh kool! Thanks for the link! I'll definitely check it out!
      xx

      Delete
  9. Hahaha, that "thor, thor, thor, thor" one had me cracking up. Too funny!
    xo TJ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me too!! :D When I first saw it I was laughing so hard I thought I was gonna die. That last picture of Loki saying "Hi" is just too perfect. :D <3
      xx

      Delete

Comments make my day. True story.